Berhenti rehat Seketika


Selepas ini aku akan berehat dari bercerita atau menai kat blog ni dalam masa beberapa minggu..tapi blog ini tidak akan senyap camtuje sbb orang yang aku sayang akan mngambil alih buat seketika...Ak buat blog ni pun sbb x ley nak tido,lau ikutkan letih badan n mata jugak sebb pagi tadi aku ke Skolah Mnengah Agama Al-Mahmudi di Chenor bersama rakan IM Nuri dalam slot motivasi yang diberi tajuk "Pecutan Akhir " bagi pelajar2 yang akan mngambil peperiksaan PMR 4.oktober.2011,disusuli dengan ppriksaan SMA pada 21.oktober.2011 dan SPM pada 14.november.2011..skolah ni x d student STAM n STPM..so x tahu la bila kan..yang ak tumpang bangganya ialah pada pgram kat skolah ni,ak ase kali ini lah yang paling ramai nangis..bukan setakat students yang nangis,cikgu2 laki n prmpuan pun turut nangis..ad lagi..mak ayah un nangis jugak law nk thu..






sory tangan gatal nak letak pic ni..hihihi






.mmg pilu la suasana masa tu..tapi ak makin bersemangat mainkan lagu yang sedey bagi menaikkan lagi suasana sedey masa tu..tapi biasanya students2 yang nangis ni kejap je..alah,cam aku jgak dulu,tapi skunk baru terfikir nape la ak main2 dulu kan..tapi alhamdulillah,walaupun aku main2 dulu dngan tidak mndapat kan kputusan yang cmerlang dpt jugak ak berada pada thap skrang dengan dpat pergi ke sekolah2 untk mmbri kta2 semngat kpd pelajar2 ini semua..ak x nak tgok bnd yang ak alami,pelajar2 sume ni alami jugak..ehhhh..lebeyh2 plak kan..



~~~dengan anwar~~~




~~~dengan dasuki~~~




~~~yang belakang tu Daud, dasuki and yang sebelah dasuki tu x sure la~~~
<korang nie bukan en azril yang masukkan pic nie tau tp hamba yang comel..nk tau ngan lebih lanjut klik link ni ea...http://luahanhatiseoarangperempuan.blogspot.com/


kenangan kem lonjakan dirimu bersama imam muda nuri






Lepas pada hbis pgram kat sini aku ke kl plak teman si member ak IM Nuri ni jumpa ngan somebody atas urusan kerja,so..aku ikut jela..sepatutnya aku balik kampung pada hari jumaat tu sbb dah janji ngan parents nk balik..tapi pekan daya,mmber punye pasal..ckp smula kat parents x jadi balik arini..balik esok pagi..makneny pg nnt la kan..hehhe..Ikutkan balik minggu hadapan sebab ada kenduri kahwin anak kepada mak ngkat ak yang jaga aku dari kecil,tapi dan dan je lcturer tmpat ak belajar buat test pada hari jumaat,sabtu n ahad iaitu hari aku nak balik yang aku dah janji 2 bulan dulu ag..pe kebenda la buat ujian hari cuti.






.macam x de hari lain nak buat ujian..nsib baik ak mikirkan sal masa depan..masa aku dapat tahu ade ujian pada hari aku nk balik tu..punye la tension gilerr..so,sbb tu ak terpaksa balik minggu ini utk jumpa ngan bakal pngantin n mak angkat ak utk mnta maaf sbb x dpt dtang..kalau korang dah rancang awal2 nk balik kg ad kenduri yang kita rapat bengang tak lau jadi cam aku..mesti korang bengang gak kan..tapi nak buat camner..bnd nak jadi..terima jela kan..
Dah meleret-leret citer ak ni..padahal nak bgth sal nak berehat utk beberapa minggu jekan..ni sampai hbis cerita aku kluarkan..hehehe..tula..aku ni pantang ad benda nak share,msti bgth terus.hehehehe..




umi tambah : sesuatukan korang haha :P

Terima kasih kerana sudi baca entry Areyl.. Like jika suka

5 Budak Manis:

CikEtel said...

Selamat berehat yea.. hheh

Anonymous said...

eh tadi rasanya tghri tdi tengok xde pic.awal pagi ni ada lak pic?ajaib..he2.

areyl said...

hihihihi pelik bin ajaib ea...baru masukkan semlm x sempat nak masukan

diamond hopsemsheh said...

selamat bercuti...and good luck for ur exam

areyl said...

insyaallah TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...