Sumber inspirasiku / idolaku






Agak kelam kabut untuk buat entry contest ni sebenarnya.. Tapi aku gagahkan diri jugak untuk wat contest cik putry dan cik kiddie ni..  Setiap manusia mempunyai sumber inspirasi dan idola masing-masingkan... Idola dan inspirasi aku yang paling utama adalah rasullah.. Semua orang tahu bahawa beliau adalah paling hebat... Idola dan sumber inspirasi aku yang ke dua adalah ibu bapa aku.. Memang tak di nafikan lagi....

dan

Sumber inspirasiku aku atau idola aku yang ke tiga adalah Mohammed taha al-junayd
Dengar kan dia mengaji best kan? Aku sebagai seorang manusia sangat bangga sebab ada insan yang mempunyai suara semerdu ini untuk mengaji.. Aku sentiasa dengar beliau mengaji... Kalau boleh aku pun nak jadi macam beliau.. :)...   Kalau yang masih tak kenal siapa beliau aku ada share video untuk korang.. Korang dengar lah betapa best nye beliau mengaji.. Hati aku sangat tenang mendengar beliau mengaji... 

Aku dah lama follow cik putry dan kiddie ni... Dan aku dah like fan page cik putry.. :)







Terima kasih kerana sudi baca entry Areyl.. Like jika suka

0 Budak Manis:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...