PeRmUlaAn....

Kini ak ad blog juga akhirnya setelah mncecah umur 22 tahun..Bukan ape,sebelum ni asyik ditanya.." abg x de blog ke,awak  x de blog ke,ko x de blog ke " Haaa..kini ad jugak blog walaupun belajar secara perlahan-lahan , maklum la sebelum ni x pernah pun terfikir nak buat blog ni kan..Bila dah buat blog dan blog ni mula la nak  kongsi macam-macam cerita yang ada kan..Blog ni pun orang teristimewa menolong ku sedikit sebanyak untuk menceriakan blog yang tidak seberapa ini..Di blog ini akan menceritakan kehidupanku selepas peperiksaan SPM saja kot..x nak share kisah-kisah hidup sebelum itu sebabmungkin tak ada yang menarik kot..Dibawah ni antara gambarku masa Ting5 pada tahun 2006,masa aku di ting5 entah kenapa macam gila kuasa,macam2 jawatan besar ak diberi oleh cikgu-cikgu..antara jawatan yang ak sandang pada ketika itu ialah ketua tingkatan,pengerusi pustakawan,pengawas spbt dan pengerusi Kelab Pencegahan Jenayah Sekolah..



Terima kasih kerana sudi baca entry Areyl.. Like jika suka

1 Budak Manis:

Wan Nurul Zur Ain Bt Wan Din said...

hensem mase mudew???? hahahahaaahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...